2014. február 11., kedd

Év értékelés......

Nos kissé elmaradtam az írással,csak hát annyi minden történt a tavalyi évben hogy nem volt időm írogatni.
Kezdem az elején......

2013.01.30-án megszületett a kisfiam Máté,szeptemberben már kijött velem a méhesbe :)


Remélem sikerül a méhek ,a természet iránti szeretetet belenevelni és nem csak a haszonállatot látja majd.

Szakmai szempontból is fontos változás következett be.Vásároltam egy méhészkonténer.Ráment 1 hónapom a felújításra,de úgy érzem megérte.Igaz menet közben jön rá az ember hogy mit lehetett volna másként csinálni........na majd a következőnél!

Ilyen volt:





És ilyen lett:



Na és persze a belseje:










A méhegészségügyi felelős posztomon is változások következtek be.Kedves idős kollégám nyugdíjba ment és Putnok mellé megkaptam az Ő területét 9 falut.Remek embereket ismertem meg ezáltal.Remélem új szakmai barátságok szövődnek.
Rendszeres méheladásaim révén megismertem pár kezdő méhészt is, akikkel mai napig jó szakmai kapcsolatot ápolunk.Bátran felkeresnek, ha nem értenek valamit,és szívesen eljönnek segítkezni, tanulgatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése